28 March 2017

INCHE' JAMIL MENANTU MITHALI


Judul: Inche' Jamil Menantu Mithali
Penulis: Norisah A. Bakar
Terbitan: Adiwarna
ISBN: 978-967-0201-795
Harga: RM 10.00


Tentang Produk:
Sepuluh perkara yang Nasuha tidak suka tentang Inche' Jamil:

1. Saya tak nak pakai baju kahwin...

2. Kita tak payah pergi bulan madu, kita bukan kahwin suka sama suka.

3. Terima kasihlah Kak Esah bagi perabot lama dia, tak payahlah kita beli yang baharu.

4. Saya tak suka tukar tandas duduk, jadi tak usah tukar tandas mencangkung ni!

5. Baju ni kita boleh pakai dua kali, jimat sabun dan air.

6. Jangan baca novel, Nasuha, buang masa saja!

7. Jangan tonton Tv lama-lama, nanti karan mahal.

8. Belajar menjahit, nanti awak boleh jahitkan baju Melayu saya, jimat sikit.

9. Beri anak susu ibu, murah belanja, tak payah beli susu tepung.

10. Saya kena teman emak saya melancong ke Langkawi dan Kuala Lumpur, maaf... awak tinggal ya di sini.

Rasa-rasanya ada banyak lagi...
tapi ada SATU perkara yang buat Nasuha suka sangat-sangat pada Inche' Jamil ni. Nak tahu kena baca sampai habislah, ya!

Untuk membuat pesanan, SMS/WhatsApp Legasi Oakheart:
+6013.338.5178 

0 comments: