29 March 2017

BRADER, KITA MESTI TERUS HIDUP!



Judul: Brader, Kita Mesti Terus Hidup!
Penulis: Nasir Jani
Terbitan: Dubook Press
ISBN: 978-967-0723-587
Harga: RM 10.00

Tentang Produk:
Taklimat diteruskan dengan cerita-cerita lama tentang apa yang RTM akan buat untuk masa depan industri dan Wawasan 2020. Selesai taklimat, majlis dibuka kepada para hadirin untuk sesi soal jawab. Saya bangun dan memberi pandangan saya. Saya berkata "Tuan Haji (Tok Mat), saya lihat dan dengar dari tadi Tuan Haji asyik bercakap tentang apa RTM akan buat... RTM akan bagi itu dan ini. RTM akan buat itu dan ini... RTM will do this and that. Pada saya, kenyataan itu umpama mimpi-mimpi yang tidak menjanjikan apa-apa kenyataan. Itu semua cerita lama yang diungkit semula. Saya lihat Tuan Haji ni macam saudagar mimpi. Menjual mimpi-mimpi..."

Untuk membuat pesanan, SMS/WhatsApp Legasi Oakheart:
+6013.338.5178

0 comments: